Direct ondersteuning nodig? 085 902 69 31

Minis Administratie banner 4
Over Els

Els vertelt

Ik ben Els Minis. Aangenaam. En leuk dat je wilt weten wie ik ben en wat ik kan. Sinds 2022 is Minis Administratie mijn bedrijf waarin ik werk als financieel administratie professional voor ZZP’ers en Particulieren. Hieronder vertel ik je graag meer over mezelf en het ontstaan van Minis Administratie.

Een paar feiten over Els

Geboren in Amstelveen, opgegroeid in Maarssenbroek, gepuberd in Geldermalsen, au pair in Madrid en daarna student  in Utrecht. Ik ben gestart met de studie Spaanse Taal- en Letterkunde, maar overgestapt naar Informatiekunde in de tijd dat Internet en e-mail in opkomst waren (midden jaren 90).

Profielfoto Els Minis
Loopbaan Els

Met diploma op zak ben ik begonnen als procesmanager bij de Belastingdienst. Later ben ik gaan werken voor CGI met opdrachten bij diverse klanten (KPN, Belastingdienst en EDSN) in rollen als scrum master, proces- en ketenmanager. Deze kennis en ervaring kan ik nog steeds gebruiken binnen Minis Administratie.  

Waarom gestart met Minis Administratie

Ik ben gek op administratie, gestroomlijnde processen en overzicht.  En ik vind het leuk om andere mensen te helpen en mijn kennis te delen.

Regelmatig werd ik gevraagd om te ondersteunen bij de boekhouding of belastingaangiften. Ik vond het leuk om te doen en vanwege mijn precisie paste het goed. En dus ook de nodige opleiding op dat gebied gevolgd. In 2022 ben ik gestart met mijn eigen bedrijf Minis Administratie. Met een primaire focus op de (financiële) administratie voor ZZP’ers en Particulieren.

Maar daarnaast kreeg ik ook veel hulpvragen over Microsoft Office. Dit varieerde van maken procesflow, instellen e-mail met sync naar mobiel, teksten website, overzicht in-en uitgaven etc.

Dus naast (financiële) administratieve ondersteuning, ontzorg ik jou graag door mijn kennis en ervaring van processen en ICT in te zetten. Zodat jij niet je familie, vrienden of partner hoeft te belasten. Plus ik ben bereid om alle (fiscale) kennis te delen op jouw tempo en op jou van toepassing.    

Naam en logo

Merknaam en missie in 2 kleuren

De naam beoogt direct helder te maken wie, wat en waarom. Daarnaast vind ik het leuk dat mijn achternaam Minis verweven zit in het woord Administratie. 

Logo minis administratie mockup papier
Wifi-teken

Het wifi-teken, omdat ik mijn diensten grotendeels online uitvoer (efficiëntie). Waarbij persoonlijk contact, zij het digitaal, een belangrijk onderdeel is. 

Missie

De kern is dat ik met Minis Administratie wil zorgen dat jij je tijd optimaal kunt gebruiken voor dingen waar jij goed in bent en blij van wordt.   

2 kleuren

Met het gebruik van 2 kleuren groepeer ik: "Minis optimaliseert jouw tijd" en "waar wifi is, kan ik jou ondersteunen met de administratie".

Kernwaarden Minis Administratie

Kernwaarden Minis Administratie

Welke waarden vind ik belangrijk en vormen de basis voor mijn manier van werken.

Persoonlijk en klare taal

Persoonlijke benadering

Persoonlijk contact vind ik belangrijk. Om dit te benadrukken heb ik de keuze gemaakt om de "jij-vorm" te gebruiken. Zodoende wil ik minder formeel overkomen en daarmee ruimte creëren voor een persoonlijke benadering.

* Respect vind ik belangrijk, dus als in de praktijk blijkt dat u ouder bent dan ik, zal ik de "u-vorm" gebruiken.  

Toon van taal

Daarnaast probeer ik weg te blijven van afkortingen. Het liefst ook zo min mogelijk gebruik van Engelse woorden. Maar soms zijn deze al zo geïntegreerd in onze taal, dat het onmogelijk is dit te vermijden. Maar de intentie is dus Nederlands en klare taal te spreken, zo kort en duidelijk mogelijk.   

Els staat graag voor je klaar

Zoek je professionele (fiscale) ondersteuning voor je financiële administratie?