Minis Administratie biedt verschillende vormen van administratieve ondersteuning. Onderstaande algemene voorwaarden zijn generiek opgesteld, zodat ze zoveel mogelijk van toepassing zijn op alle type ondersteuning.
A. Algemeen/ begripsomschrijving
In de algemene voorwaarden wordt verstaan onder:
- Opdrachtgever: de natuurlijk persoon of rechtspersoon die aan Opdrachtnemer een opdracht geeft tot het verrichten van Overeenkomst.
- Opdrachtnemer: Minis Administratie
- Opdracht/ Overeenkomst: de Overeenkomst van opdracht, waarbij Opdrachtnemer zich richting Opdrachtgever verbindt om bepaalde Overeenkomst te verrichten zoals bepaald in de opdrachtbevestiging.
- Overeenkomst: alle door Opdrachtnemer uit te voeren Overeenkomst waartoe de Opdrachtgever opdracht heeft gegeven en die door Opdrachtnemer zijn aanvaard.
- Bescheiden: alle door Opdrachtgever aan Opdrachtnemer digitaal ter beschikking gestelde informatie of gegevens en alle in het kader van de uitvoering van de Overeenkomst door Opdrachtnemer vervaardigde of verzamelde informatie of gegevens.